auditio > diensten > Het gesprek van de week

Het gesprek van de week

'There is no pressure like peer pressure'

het gesprek van de weekU kunt als manager van het callcenter best aangeven dat u weet hoe het zou moeten, het gaat voor een agent eerst leven als een van zijn of haar collega's laat zien dat het ook echt zo kan, c.q. haalbaar is. Laten zien dat het kan, dat is waarvoor deze dienst is ontwikkeld. Een objectief team van auditors bepaalt wat het gesprek van de week is. Het aardige is dat dit regelmatig onverwachte uitkomsten oplevert. Onverwacht in die zin dat een agent die op andere vlakken mogelijk onopvallend is voor het team, plotseling wel de agent blijkt te zijn die (vaak meerdere keren achter elkaar) het gesprek van de week blijkt te voeren.

Deze dienst kan alleen worden afgenomen in combinatie met andere diensten van Auditio.

Auditio voorziet uw teamleiders of desgewenst alle agents van een e-mail waarin het beste gesprek van de afgelopen week staat. Uiteraard voorzien van een korte motivatie. Dit stelt uw organisatie in staat om een can do mentality in stand te houden en te cultiveren.


> Meer diensten van Auditio op het gebied van quality monitoring

Stuur deze pagina door naar een collega »