Auditio persbericht

Auditio breidt haar klantenbestand uit

En van de nieuwe klanten van Auditio is een landelijke dienstverlener, die fungeert als intermediair tussen zorgverleners en zorgverzekeraars. Deze intermediair helpt 2000 individuele zorgaanbieders, waaronder ziekenhuizen, huisartsenposten, apotheken en koepels van zorgverleners, bij het optimaliseren van hun bedrijfsprocessen door optimaal gebruik van innovatieve technieken. Auditio zal om te beginnen helpen bij het inrichten van het kwaliteitstraject in de contact centers van deze nieuwe opdrachtgever en vervolgens ook de monitoring van de telefonische klantcontacten voor haar rekening nemen.

Over Auditio

Auditio bestaat sinds 2004 en biedt organisaties duidelijkheid door de kwaliteit van klantcontacten op een eerlijke en objectieve wijze meetbaar te maken volgens eigen monitoringmethodieken. De ervaren en gekalibreerde auditors van Auditio zetten gedetailleerde waarnemingen om in een heldere rapportage, gericht op de interne procedures van de opdrachtgever en specifiek volgens de behoeften binnen diens branche.

Auditio waarborgt haar objectiviteit door geen banden aan te gaan met trainers of consultants. De consultants die Auditio zelf in dienst heeft, houden zich uitdrukkelijk alleen bezig met het opzetten van kwaliteitsmonitoring en niet met het verbeteren van problemen die eventueel door de auditors geconstateerd worden. Alleen zo kan de opdrachtgever er zeker van zijn dat Auditio geen andere, verborgen doelen heeft naast het vaststellen van de kwaliteit.

Contactinformatie

Meer informatie: www.auditio.nl


 

Stuur deze pagina door naar een collega »