auditio > diensten > Teamleader

Teamleaders: waar haalt u ze vandaan?

Maak uw teamleader effectiever

De call center manager die vandaag de dag op zoek is naar teamleaders heeft een echte uitdaging. Mensen aannemen is eigenlijk altijd leuk werk, maar de teamleaders lijken op. teamleaders krijgen tegenwoordig geregeld aanbiedingen van andere contact centers, en teamleaders kunnen tegenwoordig makkelijk kiezen uit twee of drie werkgevers.

De uitdaging kan echter ook 'out of de box' worden aangepakt, door niet zozeer teamleaders te werven en daarmee uw team van teamleaders te versterken, maar door de teamleaders die u al hebt, productiever te maken.

Een van de belangrijkste taken van veel teamleaders is het luisteren naar gesprekken van agents en het coachen van deze agents. Helaas komen de meeste teamleaders daar niet dagelijks aan toe, door de urgentie van de dingen van alledag. Er zijn slechts weinig teamleaders die met de hand op het hart kunnen zeggen dat ze 5 gesprekken per maand per agent evalueren (de COPC norm).

2 ouf of 5, het beste en het minst goede gesprekTwo out of Five™

Daarom heeft Auditio een dienst bedacht om teamleaders tegemoet te komen. De dienst heet Two out of Five™ en de naam zegt het al; gekalibreerde en getrainde auditors van Auditio luisteren voor de teamleaders 5 gesprekken van een agent na. Vervolgens koppelen ze aan de teamleader het beste en het minst goede gesprek terug. Ook geven ze de teamleader een half A4tje, waarop ze de bevindingen weergeven over alle 5 de gesprekken. Uw ervaren teamleader moet zelf nog luisteren naar het beste en het minst goede gesprek, en kan op basis van deze gegevens in vrijwel alle gevallen uw agents uitstekend coachen.

» Meer over deze dienst leest u elders op onze website.

 

 

Stuur deze pagina door naar een collega »